Lansarea oficială a noii generații de camioane Scania a avut loc la Paris, la 23 august 2016. Un spectacol grandios, pentru a celebra cel mai bun camion creat vreodată și “ fără îndoială cea mai importantă investiție din istoria de 125 de ani a Scania,” dupa cum declara Henrik Henriksson, CEO-ul Scania. Noul camion reprezintă echilibrul perfect între confort, conectivitate și sustenabilitate.
În Romania, evenimentul a fost transmis în direct în cinci orașe din Romania: București, Brașov, Timișoara, Bacău și Oradea. Clienții și fanii Scania din România s-au întâlnit în mari cinematografe din aceste localitati, au asistat la festivtate, au interacționat între ei și au avut parte de surprize plăcute care au desăvârșit sărbătoarea.
De la concept, implementare, la realizarea materialelor de promovare, Imagine Tact a realizat pentru Scania evenimentul în cinci orașe simultan.
Organizarea a reunit nume precum Cătălin Bugean pentru partea de regie, Irina Margareta Nistor pentru traducerea show-ului de la Paris și trupa de improvizație Backstage Boys, responsabilă pentru divertisment.
Astfel, oaspeții s-au putut bucura de un spectacol captivant, cocktail-uri, cină, divertisment şi premii surpriză, toate pentru #NextGenScania