Unul dintre clienţii intraţi recent în portofoliul nostru, Tehnolemn este o companie integral românească, care activează pe piaţa producătorilor de ferestre şi uşi din lemn stratificat. Datorită calităţii incontestabile a produselor sale, Tehnolemn a reuşit să pătrundă şi pe pieţele externe, astfel că devenise imperioasă o reîmprospătare a identităţii vizuale a companiei precum şi a materialelor sale de prezentare.

Am dezvoltat o identitate grafică fresh, care pune în lumină domeniul de activitate al clientului nostru şi am însoţit-o de justificarea „de esenţă nobilă”. Ne-am dorit să subliniem caracterul nobil al lemnului, precum şi măiestria şi îndemânarea tehnică care sunt necesare pentru prelucrarea lemnului brut în obiectul finit util, cu o dimensiune estetică aparte. Lucrarea propusă a primit aprobarea clientului, acesta solicitându-ne şi realizarea unui catalog de produse precum şi a unui pliant de prezentare. Pentru ambele materiale am considerat că o abordare “show, don’t tell” este cea mai potrivită, astfel că am redus textele şi informaţiile adiţionale la minim pentru ca produsele prezentate să beneficieze de cât mai mult spaţiu, şi astfel să se pună singure în lumină. Decizia noastră a primit aprobarea clientului, noi propunând mai multe variante pentru fiecare dintre aceste lucrări, iar cele acceptate le puteţi vedea în imaginile alăturate.

Un proiect interesant, care ne-a pus puţin minţile la treabă şi al cărui rezultat ne mulţumeşte pe deplin.

Leave a Reply